۩۩۞۩۩๑biya2๑۩۩۞۩۩
HAMECHIZ
درباره وبلاگ


سلام من آرمان یزدانی هستم از این که به وبلاگ خودتون سری زدید ممنونم ارزوی من رضایت شماست امیدوارم از اخبار و مطالب وبلاگ من خوشتون بیاد اگه در نظرسنجی من شرکت کنید ممننون میشم منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم با تشکر آرمان یزدانی
نويسندگان
دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 13:26 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

شاید یکى از ناخوشایندترین و احتمالاً آزاردهنده ترین ویژگیهاى افراد، سطحى بودن آنها باشد. همه ما کسانى را مى شناسیم که قضاوت آنها درباره افراد نهایتاً به ظاهر آنها محدود مى شود و همه چیز را در حد همان که مى بینند، مى پذیرند.

براى اینگونه افراد فکر کردن به آنچه ممکن است در پس ظواهر نهفته باشد، نامفهوم است و همین مسأله اطرافیانشان را مى آزارد.

حالا شما مى دانید که چقدر سطحى نگر هستید؟

تست امروز ما جواب سؤال تان را مشخص خواهد کرد.

مهم ترین ویژگى یک دوست به نظر شما چه باید باشد؟
ـ صداقت (۱
ـ هوش (۲
ـ محبوبیت (۳
ـ کسى که با من هماهنگ باشد (۰

زمانى که با افراد ثروتمند برخورد مى کنید، اولین واکنش شما چیست؟
ـ واکنش خاصى نشان نمى دهم. (۰
ـ سعى مى کنم توجه آنها را جلب کنم. (۴
ـ کاملاً بى تفاوت نسبت به آنها رفتار مى کنم. (۲
ـ از آنها دور مى شوم. (۳

به نظر شما شکست در یک رابطه عاطفى چه عواقبى دارد؟
ـ اتفاقى است مانند دیگر اتفاقات زندگى. (۱
ـ تجربیات افراد را افزایش مى دهد. (۰
ـ یک رابطه جدید مى تواند به راحتى جایگزین آن شود. (۴
ـ هرگز نمى توان آن را فراموش کرد. (۳

شما چقدر مطالعه مى کنید؟
ـ دیگران مى توانند جواب سؤالهاى من را بدهند. (۴
ـ به ندرت، مگر اینکه ضرورتى باشد. (۱
ـ بسیار زیاد. مطالعه یکى از سرگرمى هاى من است. (۰
ـ به ندرت، البته به جز زمان امتحانات! (۳

آیا ممکن است زمانى که مادر شما در خانه مریض است، از یک میهمانى دوستانه صرفنظر کنید؟
ـ بله (۰
ـ خیر (۵

آیا شما چیزهایى را که قرض مى گیرید، پس مى دهید؟
ـ مگر چیزى را که قرض مى گیرید، باید پس داد؟ (۴
ـ تمام سعى ام را مى کنم که فراموش نکنم. (۰
ـ به ندرت (۳
ـ معمولاً (۱

به نظر شما مهم ترین افراد در یک جمع چه کسانى هستند؟
ـ کسانى که شما دوست دارید. (۰
ـ محبوب ترین افراد جمع (۳
ـ افرادى که به نوعى مى توانند شما را کمک کنند. (۲
ـ افراد خوش پوش و ثروتمند (۴

و اما پاسخ تست شخصیت:
______________________

از صفر تا ۹ امتیاز: تبریک مى گوییم. شما خیلى فرد مهربانى نیستید، اما از طرف دیگر به ویژگیهاى ذاتى افراد و نکات درونى توجه فراوانى نشان مى دهید. بهتر است کمى هم به منافع دیگران توجه کنید!

از ۱۰ تا ۱۹ امتیاز: شما به اندازه عامه مردم سطحى نگر نیستید، اما گاهى مواقع پیش مى آید که این موضوع به اوج خودش مى رسد. بهتر است کمى بیشتر به شخصیت واقعى و احساسات دیگران توجه کنید. شاید بدین ترتیب بتوانید ارزشهاى اصیل و واقعى را بهتر درک کنید و در آینده خوشحال تر از آنچه امروز هستید، باشید.

از ۲۰ تا ۲۸ امتیاز : باز هم به شما تبریک مى گوییم، شما واقعاً فرد سطحى نگرى هستید و منشأ این موضوع به خانواده شما مربوط مى شود. شما به احتمال زیاد بیش از اندازه یا کمتر از حد معمول مورد توجه ظاهرى در خانه قرار گرفته اید. شماباید یاد بگیرید که اندازه جیب آدمها، میزان محبوبیت آنها و مارک لباس شان نمى تواند معیار درستى از شخصیت آنها باشد.

دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 13:22 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

درکدام جنگ ناپلئون مرد؟

در اخرین جنگش

اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضاشد؟

در پایین صفحه

علت اصلی طلاق چیست؟

ازدواج

علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟

امتحانات

چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟

نهار و شام

چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟

نیمه دیگر ان سیب

اگر یک سنگ قرمز را در دریا بیندازید چه خواهد شد؟

خیس خواهد شد

یک ادم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟

مشکلی نیست   شبها می خوابد

چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟

شما امکان ندارد فیلی را پیدا کنیدکه یک دست داشته باشد

دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 13:18 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI


 

سیب حاوی مقادیر خوبی از نوعی فیبر به نام (پکتین) است پکتین از دسته فیبرهای محلول است. یعنی زمانی که مرطوب می شود، چسبنده و غلیظ خواهد شد. این ماده که در سیب به میزان کافی یافت می شود خواص زیادی دارد.


*** کاهش کلسترول مضر خون اولین خاصیت پکتین سیب
مطالعات کنترل شده مختلف نشان داده است که افزودن پکتین به رژیم غذایی منجر به کاهش متوسطی در سطح کلسترول خون می شود. علت این امر ممکن است اتصال یافتن پکتین سیب به اسیدهای صفراوی باشد که به کاهش کلسترول خون کمک می کند.البته باید توجه شود که تنها پکتین نمایانگر قدرت کاهش کلسترول سیب نیست وسیب صرف نظر از داشتن پکتین،با سایر موادی که دارد،خود یک کاهنده نیرومند کلسترول است .
*** سیب و سلامتی روده
پکتین می تواند تعداد میکروب‌های مفید در دستگاه گوارش را افزایش دهد.متخصصان خاطر نشان می‌کنند که باکتری‌های مفید همچنین ماده‌ای شیمیایی به نام «بوتیریت» تولید می کنند که سوختی مهم برای سلول‌های دیواره روده ای می باشند.
*** پکتین دوست دیابتی ها
پکتین موجود درسیب می تواند کمک به حفظ سطح قند خون به طور ثابت نماید. قندهای طبیعی موجود در سیب به آهستگی هضم و جذب می شوند، بخشی از این امر می تواند ناشی از تأثیر پکتین باشد که در دستگاه گوارش تشکیل ژل می دهد.افزایش آهسته در سطوح قند خون پس از مصرف سیب ،به این معناست که سیب “شاخص گلیسمیک” پایینی دارد. بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری دیابت ، سیب به طور خاص مفید است.لازم به توضیح است که شاخص گلیسمیک اندازه ای است که تعیین می کند،پس از خوردن غذا قند خون با چه سرعتی بالا می رود.این امر نشان می دهد که به رغم وجود قند طبیعی در سیب،خوردن سیب در افزایش سریع قند خون اثر نمی گذارد.
*** سیب با پوست ارمغان سلامتی را می آورد
یادتان باشد که ویتامین‌ها و پکتین موجود در سیب بیشتر در پوست سیب و زیر پوست آن قرار دارد. بنابراین آن‌هایی که می‌توانند پوست سیب را هضم کنند، بهتر است که آن را با پوست بخورند و اگر می‌خواهید پوست آن را بکنید بهتر است که سیب را خیلی نازک پوست کنید.

البته این مفید بوده پوست سیب زمانی است که این میوه مفید آغشته به واکس و یا مواد نگهدارنده نباشد که متاسفانه غالب میوه های بازار دارای یک لایه چربی برای حفاظت آن هستند. بنابراین حتماً این سیب‌ها را به دقت بشویید و نازک پوست بگیرید که پکتین‌ها و ویتامین‌های آن از بین نرود.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

عکس های دیدنی از جذاب ترین سگ دنیا
عکس های دیدنی از جذاب ترین سگ دنیا

ژست های ˝ بو ˝ مقابل دوربین و انتشار این عکس ها در اینترنت، این سگ بازیگوش را به چهره ای جهانی مبدل کرده است.

www.irannaz.com عکس های دیدنی از جذاب ترین سگ دنیا

 این سگ پشمالو که ۵ سال سن دارد، عاشق عکس گرفتن است و ژست های وی مقابل دوربین باعث شهرت جهانی او شده است. ” بو ” بیش از  ۲ میلیون طرفدار در سراسر دنیا دارد.
شهرت این سگ به حدی است که کتابی تحت عنوان ” بو، جذاب ترین سگ دنیا ” شامل مجموعه ای دینی از عکس های این حیوان در حال آماده سازی است.

www.irannaz.com عکس های دیدنی از جذاب ترین سگ دنیا

 

www.irannaz.com عکس های دیدنی از جذاب ترین سگ دنیا

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 15:31 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

بوسه زن مصری بحث برانگیزترین عکس در 2011 !
به نقل از تلگراف، سایت توییتر جذاب ترین تصویر منتشر شده در این سایت در سال 2011 را که بحث و گفت و گوهای فراوانی بین کاربران به دنبال داشته را اعلام کرد.
این تصویر که در راس تمام تصاویر خبری پرطرفدار قرار گرفته، مربوط به بوسه ای است که در جریان «بهار عربی»، یک شهروند مصری مخالف دولت بر چهره پلیس ضدشورش نثار می کند. بوسه زن مصری بحث برانگیزترین عکس در 2011 بهار عربی به انقلاب هایی اطلاق می شود که از کشور تونس شروع شد و کشورهای مصر، لیبی، یمن و برخی دیگر از کشورهای عربی را درگیر خود ساخت.

بوسه زن مصری بحث برانگیزترین عکس درسال 2011 www.irannaz.com

 

این عکس توسط کریستین استیما و با حساب توییتری christineestima@ پست شده است. وی این اقدام معترض مصری را «زیباترین عمل فروپاشگرانه یک معترض» لقب داده است.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:کلیسای نامرئی, :: 15:31 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

عجیب ترین و جالب ترین کلیسای دنیا 
کلیسای نامرئی واقع در بلژیک بصورتی طراحی شده است که فقط از یک زاویه مخصوص بصورت کلیسا نمایان خواهد شد. در بقیه زوایا تقریبا چیزی از کلیسا مشخص نیست.
 
 
 
 
 
www.irannaz.com عجیب ترین و جالب ترین کلیسای جهان + تصاویر

 
www.irannaz.com عجیب ترین و جالب ترین کلیسای جهان + تصاویر

 
www.irannaz.com عجیب ترین و جالب ترین کلیسای جهان + تصاویر

 
هنوز کسی پی به معماری استادانه این اثر نبره است.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 15:23 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

تصویر واقعی از روح سرگردان یک خانم!!!
این عکس معروف در سپتامبر 1936 توسط "Captain Provand" و "Indre Shira" دو عکاسی که مامور گرفتن عکس از "Raynham Hall" برای مجله ی "Country Life" بودند، گرفته شده است. عکس گرفته شده ی زیر با نام "The Brown Lady" معروف ترین و معتبرترین عکس گرفته شده از یک خانم روح در دنیاست.
 
www.irannaz.com  تصویر واقعی روح سرگردان یک خانم
 
 
تصویر روح مربوط به یک خانم انگلیسی به نام "Lady Dorothy Townshend" است. این خانم همسر آقای "Charles Townshend" در نورفلوک انگلستان، در اوایل سال 1700 بود. مرگ او مربوط به سال 1726 میلادی است. روح او یک بار در اوایل سال 1800 توسط شاه "George IV" انگلستان و بار دیگر در سال 1835 توسط "Colonel Loftus" که برای تعطیلات کریسمس به آن منطقه رفته بود دیده شد.
 
www.irannaz.com  تصویر واقعی روح سرگردان یک خانم
 
این عکس معروف در سپتامبر 1936 توسط "Captain Provand" و "Indre Shira" دو عکاسی که مامور گرفتن عکس از "Raynham Hall" برای مجله ی "Country Life" بودند، گرفته شده است.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 15:7 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

 
 
 
گزارش از دردسرهاي ناشي از افزايش قيمت سكه براي خانواده‌ها
برق سكه «مهريه‌» را گرفت!
 
 
مطابق آمار ستاد ديه كشور در سال 89، 2‌هزار و 300 نفر به دليل ناتواني در پرداخت مهريه‌هاي‌هاي سنگين همسرانشان زنداني شده‌اند، اما اين آمار در مهرماه سال 90 به 3 هزار و 327 نفر رسيده است...
يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۳
قديمي‌ها مي‌گفتند «مهريه را كي داده و كي گرفته»، اما صف‌هاي شلوغ دادگاه‌هاي خانواده اين ضرب‌المثل قديمي را آنچنان دستخوش تغيير كرده كه همه كساني كه هوس زن و زندگي كرده‌اند بايد بدانند مهريه را هم مي‌دهند و هم مي‌گيرند و از همه مهم‌تر، در اين آشفته بازار اوج‌گيري قيمت سكه، چه كسي هست كه از برق ارزشمند سكه‌هاي مهريه‌اي كه حق شرعي او و عندالمطالبه است، بگذرد و بخواهد جانش را مفت و مجاني آزاد كند. به همين خاطر است كه اين روزها دادگاه‌هاي خانواده براي تغيير و كاهش اقساط همان مهريه‌اي كه روزگاري نه كسي مي‌داد و نه كسي مي‌گرفت، بسيار شلوغ‌تر از قبل شده است.
اين روزها افزايش بي‌سابقه قيمت سكه و طلا بيش از هر چيزي بر ازدواج و طلاق اثر گذاشته است.
روزي شش جوان به زندان مهر مي‌روند!
اگر سري به دنياي اعداد و ارقام بزنيم در مي‌يابيم كه زندانيان مهريه بعد از زندانيان چك بي‌محل، بيشترين حجم زندان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. اين در حالي است كه سال به سال بر آمار زندانيان مهريه افزوده مي‌شود تا جايي كه مطابق آمار ستاد ديه كشور در سال ۸۹، ۲‌هزار و ۳۰۰ نفر به دليل ناتواني در پرداخت مهريه‌هاي‌ سنگين همسرانشان زنداني شده‌اند، اما اين آمار در سال جاري تا مهرماه سال ۹۰ به ۳ هزار و ۳۲۷ نفر رسيده است و افزايش ناگهاني و كنترل شده طلا نيز سبب شده تا تنها در مدت ۵۰ روز ۳۲۷ نفر با ناتواني از پرداخت مهريه راهي زندان شوند. ميانگين سني روزي شش جواني كه زنداني كابين همسرانشان مي‌شوند فقط ۲۵ سال است. افزايش زنداني‌هاي مهريه در حالي ادامه مي‌يابد كه بسياري از علما تأكيد دارند نبايد كسي را به خاطر مهريه زنداني كرد.
تب تند سكه روي پيشاني تقسيط مهريه
سال تولد عروس خانم، سال ازدواج و هزار و يك عدد و رقم عجيب ديگري كه مي‌تواند تعداد بيشتري سكه را به آقا دامادي كه حسابي عاشق است و سرش داغ، تحميل كند. چشم‌و‌هم‌چشمي هم كه غوغا مي‌كند و به طور يقين آسمان به زمين مي‌آيد اگر مهريه اين عروس از عروس قبلي يك سكه كمتر باشد. اما انگار تمامي تازه دامادها هنگامي كه قرار است از عروس خانم بله را بگيرند، به تنها چيزي كه توجه نمي‌كنند «عندالمطالبه» بودن مهريه است و حالا با اين صعود بي‌سابقه قيمت طلا و سكه، صف‌هاي قسط‌بندي يا كاهش اقساط مهريه بيش از پيش شلوغ شده است. قاضي فريبرز مرداني، رئيس شعبه ۲۷۱ دادگاه خانواده در گفت‌وگو با «جوان» از افزايش مراجعه براي تقسيط مهريه خبر مي‌دهد.
به گفته وي، اختلافات با افزايش قيمت سكه تغيير چنداني نداشته، ولي در مواردي كه حكم صادر شده، مراجعه براي كاهش ميزان قسط‌ها افزايش يافته و با توجه به حجم بالاي پرونده‌هاي موجود در قوه قضائيه، اين ماجرا نيز پرونده‌هاي جديدي را به دستگاه‌ قضا تحميل مي‌كند. وي اوضاع زندانيان مهريه را بسيار وخيم‌تر توصيف مي‌كند، زيرا شخصي كه از پرداخت پنج سكه ۴۰۰-۵۰۰ هزار توماني ناتوان بود، طبيعي است كه نمي‌تواند با قيمت‌هاي اخير سكه مهريه همسرش را بپردازد.
آزادي محكومان مالي از هر قيد و بند
اصلاح ماده ۲ محكوميت مالي يكي از طرح‌هاي پرچالشي است كه عمر مجلس هشتم نيز براي به ثمر رساندن آن قد نداد.
اگرچه موسي غضنفرآبادي، ‌عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس در گفت‌وگو با «جوان» درباره چنين قانوني اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند و آن را به خاطر ندارد، اما قاضي مرداني اين قانون را به خيلي وقت پيش مربوط مي‌داند؛ قانوني كه درباره محكوميت‌هاي مالي است و در اصلاحيه آن قرار است محكومان مالي ديگر زنداني نشوند، اما اين قانون هنوز مصوب نشده است. اين قاضي افزايش زنداني‌هاي ناشي از جرائم مالي را چالشي مهم براي قوه قضائيه ارزيابي مي‌كند و با اشاره به بار مالي اين زنداني‌ها و مشكلات خانواده‌هاي درگير تأكيد مي‌كند: قوه قضائيه از زمان آيت‌الله يزدي به دنبال اصلاح قانون ماده ۲ بود و اين موضوع در زمان آيت‌الله شاهرودي نيز به جد پيگيري شد، اما تاكنون نتوانسته موافقت مجلس را با خود همراه كند.
۱۲۵ سال زمان براي اداي مهريه ۵۰۰ سكه‌اي
انفعال مجلس در برابر بيش از ۳ هزار زنداني مهريه در كشور در حالي است كه مراجعي همچون آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي احكام قضايي مهريه را مضحك و خلاف شرع عنوان مي‌كنند. بنابر نظر اين مرجع تقليد عاليقدر، هيچ كس را به خاطر مهريه نمي‌توان زنداني كرد، مگر اينكه توانايي‌اش در پرداخت اين دين ثابت شود. مطابق نظر ايشان، با اثبات توانايي نداشتن زوج براي اداي مهريه و تقسيط آن، با اداي نخستين قسط زن بايد تمكين كند چرا كه با فرض مهريه ۵۰۰ سكه‌اي و اقساط ماهي يك سكه ۱۲۵ سال طول مي‌كشد تا مهر زن ادا شود.
لزوم حركت جهادي براي اصلاح قوانين
زندانيان مهريه و مشكلات موجود براي مردان يك روي سكه است و روي ديگر اين سكه زناني هستند كه حق و حقوق شرعي خود را مطالبه مي‌كنند و اگر قانون همسرانشان را به انجام تعهداتشان وادار نسازد، چه اتفاقي خواهد افتاد؟ اين موضوعي است كه قاضي مرداني در رابطه با دلايل مجلس براي تصويب نكردن اصلاحيه ماده ۲ قانون محكوميت مالي بيان مي‌كند. وي تأكيد مي‌كند: متأسفانه تا فشاري به شكل توقيف اموال زنداني و يا راهكارهايي از اين قبيل نباشد، محكومان مالي از جمله بدهكاران مهريه حاضر به پرداخت تعهدشان نيستند.
به گفته وي، اگر فرد مالي داشته باشد توقيف مي‌شود، در غير اين صورت بايد زنداني شود و با اصلاح قانون موجود هم تا زماني كه مالي به دست آورد آزاد خواهد شد. وي به پرونده‌هايي اشاره داردكه با اجراي قانون فعلي تقسيط مهريه نيز اداي اين صداق حتي به نسل‌هاي بعدي زن هم نمي‌رسد و اينجاست كه حق زنان پايمال مي‌شود. اينجاست كه لزوم بازنگري قوانين، فرهنگسازي و وارد ميدان عمل شدن صاحبنظران را مي‌طلبد تا نه حق و حقوق زنان پايمال شود و نه مردان براي چند سكه باقي‌مانده، عمرشان را پشت ميله‌هاي زندان سپري كنند.

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, :: 14:57 :: نويسنده : ARMAN YAZDANI

 
وابستگی 5هزار پمپ‌بنزین اروپا به ایران
 
راهکار حقوقی پیش‌دستی در تحریم نفتی اروپا
وابستگی 5هزار پمپ‌بنزین اروپا به ایران
 
 
رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان گفت: بهترین فرصت برای ایران است که پیش‌دستی کند و با توجه به چهارچوب حقوقی قراردادهای نفتی با عنوان یک عمل حکومتی یا Act of government و شرایط اختصاصی که دولت‌ها می‌توانند قرارداد خود را لغو کنند، بدون داشتن تبعات حقوقی نسبت به تحریم زودرس اروپا اقدام‌ کند.
يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۹
علیرضا زاکانی با بیان اینکه از کل صادرات نفت ایران ۱۸ درصد به اروپا صادر می‌شود،اظهار داشت: نوع موضع‌گیری‌های خصمانه نظام سلطه به رهبری آمریکا و انگلیس که به نیابت و اثر‌گذاری جدی غده سرطانی صهیونیستی انجام می‌شود مسیر را به سویی هدایت کرده است که کشورهای اروپایی در عین داشتن بحران‌های مختلف با یک شعار تو خالی آخرین تیر ترکش خودشان که تحریم نفتی ایران و بانک مرکزی است را پرتاب کردند.

وی افزود: با توجه به سهم ۱۸ درصدی اروپا از صادرات نفتی ایران به نظر می‌رسد اعلام زمان‌بندی ۶ ماهه برای تحریم نفت ایران به منظور ایجاد امکانی است که در صورت واقعی بودن این تحریم زمان برای ایجاد زمینه آن فراهم شود.

*هزینه ۴۵۰ میلیون یورویی تطبیق هر پالایشگاه اروپایی برای تطبیق با نفت جدید

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حقیقت با توجه به اینکه پالایشگاه‌هایی که در اروپا هستند به شکلی طراحی شده‌اند که تنها با تصفیه نفت سنگین ایران بازدهی قابل قبولی دارند، اگر بخواهند در فاصله کمی واردات نفت از ایران را متوقف کنند طبق برآورد صورت گرفته هر پالایشگاه ۴۵۰ میلیون یورو باید برای تغییرات فنی مورد نیاز برای تطبیق با نفت خام‌های جدید هزینه کند و در عین حال به ۹ ماه زمان برای این تغییر نیاز دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: در عین حال اگر اروپایی‌ها بخواهند پالایشگاه جدیدی احداث کنند برای احداث هر پالایشگاه ۱۵۰ هزار بشکه‌ای باید ۲.۵ میلیارد یورو هزینه کنند که چنین کاری به هیچ وجه با وضعیت اقتصادی امروز اروپا سازکار نیست.

زاکانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما به سر می‌بریم و روزانه به طور میانگین ۹۳ میلیون بشکه نفت در جهان مصرف می‌شود اعلام ۶ ماه فرصت تا آغاز تحریم برای آن است که از یک سو زمان به دست آورند تا بتوانند زمینه را برای استفاده از نفت دیگر کشورها در اروپا فراهم کنند و هم فصل سرما را پشت سر بگذارند تا در ماه‌های آوریل و می که مصرف نفت روزانه ۱۰ میلیون بشکه کاهش می‌یابد بتوانند دسترسی به اهداف شوم خود را تسهیل کنند.

*پیش‌دستی در تحریم صادرات نفت به اروپا با توجه به بند "عمل حکومتی" در قراردادهای نفتی

وی اضافه کرد: از این جهت بهترین فرصت برای ما آن است که پیش‌دستی کنیم و با توجه به چهارچوب حقوقی که در قراردادهای نفتی حاکم است و تحت عنوان یک عمل حکومتی یا Act of government از آن یاد می‌شود و شرایط اختصاصی که دولت‌ها براساس آن می‌توانند قرارداد خود را لغو کنند و عمدتاً در قراردادهایی که ایران با آنها بسته نیز چنین ‌بندی وجود دارد بدون داشتن تبعات حقوقی برای کشور نسبت به تحریم زودرس کشورهای اروپایی اقدام‌ کنیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه کشورهای اروپایی نیز در تحریم ایران از همین بند قراردادها بهره می‌برند، گفت: طبعا با وجود چنین تحریمی با توجه به اینکه همواره تقاضای نفت بیش از عرضه آن بوده است هم خریدار برای ۱۸ درصد نفت صادراتی ما به اروپا وجود خواهد داشت و هم با افزایش قیمت‌ها که نتیجه قهری تحریم‌ها است امکان و شرایط بهتری درباره منابع حاصل از صادرات نفت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در نهایت امر اروپایی‌ها که اینگونه بی‌مهابا به میدان آمده‌اند نتیجه عمل نابخردانه خود را خواهند دید و ما از همه ابزارهای خودمان برای توانمند کردن نظام اسلامی در عرصه‌های جهانی بهره خواهیم برد.

*استفاده ۵ هزار پمپ بنزین در ۴ کشور اروپایی از فرآورده‌های تولید شده از نفت ایران

زاکانی در ادامه توضیح داد: قراردادهایی که ما براساس آن نفت را صادر می‌کنیم با شرکت‌های خصوصی اروپایی بسته شده است و تعدادی از آن به صورت بای‌بک است و در قبال سرمایه‌گذاری قبلی این شرکت‌ها در حوزه نفت ایران به آنها نفت صادر می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۴ کشور اروپایی بیش از ۵ هزار پمپ‌بنزین از محصولات تولید شده اختصاصاً از نفت ایران به مردم این کشورها عرضه می‌کنند، این تحریم یک اثر جدی در عرصه زندگی عمومی در اروپا خواهد داشت و اعتراض عمومی را نسبت به تصمیمات عجولانه و سلطه‌طلبانه کشورهای اروپایی را برخواهد انگیخت

وی افزود: در عین حال شرکت‌های خصوصی را که دچار خسارت در سرمایه‌گذاری‌های خود می‌شود را نسبت به دولت‌ها متعرض خواهد کرد.

*تحریم‌ نفتی به پاشنه آشیل غربی تبدیل می‌شود/ تاریخ مصرف تحریم‌ها تا انتخابات است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اضافه کرد: علی‌رغم اینکه ما اطلاع داریم در همین شرایط بعضی شرکت‌ها ادعای مشارکت در تحریم را مطرح می‌کنند و در عمل آن را نقض می‌کنند چنانکه حتی در عمل کشورهایی مانند انگلیس دیگران را برای مشارکت در تحریم تحریک می‌کنند اما در عمل به دنبال استفاده از منفعت اقتصادی موجود در خلیج‌فارس و ایران هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل آنچه که محصول این تحریم‌ها است حکایت از آن دارد که اگر متقابلاً تدبیر درستی در این مورد به کار ببریم این تحریم‌ها به پاشنه آشیل کشورهای سلطه‌گر غربی تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من به نوعی این تحریم‌ها تاریخ مصرف دارند و تاریخ مصرف آنها تا انتخابات است، افزود: غربی ها قصد دارند به این وسیله فضای کاذبی را در کشور ایجاد کنند که محصول این فضای کاذب ایجاد دلهره‌، نگرانی، ترس و ناامیدی نسبت به وضعیت کشور باشد تا به زعم آنها حضور چشمگیر مردم در انتخابات کاهش بیابد.

زاکانی تاکید کرد: تجربه گذشته انقلاب اسلامی نشان داده است که هر زمان آنها از چنین موضعی با مردم و انقلاب اسلامی مواجه شده‌اند سیلی محکمی خورده‌اند که امیدواریم در این حوزه نیز که مزیت‌های بسیار جدی از نظر زمانی داریم بتوانیم یک مواجهه اساسی با زیاده‌خواهی‌های غرب داشته باشیم.

*شرکت‌هایی که در تحریم مشارکت نکنند مورد مواجهه ایران قرار نمی‌گیرند

وی در پاسخ به پرسشی درباره موضع ایران درباره استثنا شدن بعضی شرکت‌های اروپایی از تحریم‌ها گفت: هر بخشی از مجموعه‌های مرتبط با اروپا که ملزم هستند تحریم اعلامی اروپا را رعایت کنند طبعاً مشمول حال مواجهه متقابل ما خواهند بود.

وی تصریح کرد: اما اگر مجموعه‌ای وجود دارد که خود را استثنا کرده است و به نوعی به قراردادهای خود با ایران پایبند است مورد نظر ما در مواجهه نیست.

وی در پاسخ به پرسش درباره احتمال برنامه‌ریزی آمریکا برای متأثر کردن رقبای اقتصادی خود به وسیله تحریم نفت ایران اظهار داشت: این مسئله حتما برای اروپا در شرایط شکننده فعلی اقتصادی صدمات جبران ناپذیری خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه خود آمریکا نیز بزرگترین وارد کننده نفت جهان است، تاکید کرد: تغییر جدی در بازار جهانی انرژی برای اقتصاد آمریکا که در وضعیت ورشکستگی کامل به سر می‌برد و با ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار بدهی، بدهکار‌ترین کشور جهان است، مرگ‌آور خواهد بود.

*آمریکا تلاش می‌کند بقیه را نیز به همراه خود پایین بکشد

وی با بیان اینکه به اعتقاد من آنها به قدری سردرگم هستند که نمی‌توانند هیچ تصمیم علاقلانه‌ای بگیرند، گفت: غربی‌ها به قدری مستأصل هستند که برای خروج از بن‌بست اعتراضات مردم و مستضعفین کشورهای خودشان و همچنین معضل بی‌اعتباری و بی‌آبرویی و عدم اثر‌بخشی تهدیداتشان در عرصه جهانی و از سوی دیگر تغییر جغرافیای خاورمیانه، در حال انتحار هستند.

زاکانی تصریح کرد: آنها سقوط خود در آینده را می‌بینند و پیش از آنکه به مرحله سقوط برسند تلاش می‌کنند با چنین تصمیماتی و کوبیدن مشت به در و دیوار مفری برای برون رفت از بن‌بستی که خود با جنایت‌ها، سبوعیت، غارت‌ اموال و تعدی به فرهنگ و شرف ملت‌ها عامل آن بودند، بیابند.

وی افزود: آنها در موضع پاسخگویی قرار گرفته‌اند و این رفتار‌ها حربه آخر آنها و آخرین تیر کمان آنها است که باز هم نتیجه نخواهد داد اما آنها از باب اضطرار چنین موضع‌گیری خاصی را اعلام می‌کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا به دلیل اینکه خود در حال پایین رفتن است دیگران را نیز به دنبال خود پایین می‌کشد و به دنبال آن است که وضعیت اروپا را از وضع فعلی بدتر کند.

*موهبت تحریم برای بیدار کردن متصدیان اقتصاد و دادن انگیزه به متخصصان

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه اظهار داشت: ایده‌آل‌ترین موضوع برای ما که قابل دسترسی نیز هست، آن است که وابستگی‌ ما به نفت کم شود تا روزی که وابستگی‌ها به درآمدهای نفتی قطع شود و اداره کشور مبتنی بر فروش نفت انجام نشود.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان افزود: لذا باید به سمتی برویم که تحریم‌ها انگیزه‌ها را در داخل زیاد کند و به نوعی برنامه‌ریزان و کسانی که در صحنه عمل و فعالیت در حوزه نفت و گاز فعالیت می‌کنند با میان برهایی که طراحی می‌کنند طلای سیاهی که به صورت خدادادی در اختیار کشورهای مسلمان و به ویژه در داخل ایران وجود دارد به بهترین نحو مورد استفاده قرار بگیرد.

زاکانی تصریح کرد: این تحریم‌ها موهیت بزرگی است که در صورت غفلت زدگی بخشی از متصدیان امر پیدار کردن آنها و ایجاد انگیزه برای متخصصان کشور امکان استفاده بهینه از این سرمایه خدادادی را برای ساختن بهتر کشور فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در عین حال ایجاد بورس نفت در این شرایط نیز یکی از کارهای جدی و اساسی است، گفت: در شرایطی که تاثیرگذاری کشورها و شرکت‌ها بزرگ جهانی در حوزه نفت تثبیت شده است، راه‌اندازی بورس نفت باعث تغییر در این رویه خواهد شد و امکان استقلال فروشندگان و خریداران نفت را در چارچوبی فراتر از چارچوب‌های موجود فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی راه‌اندازی بورس نفت فرصتی است که باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد.

کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!!
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس
Ardi Rizal که کودکی ۲ ساله است روزی ۴۰ نخ سیگار میکشد.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com

این کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته سیگار میکشد. این کودک معتاد که هنوز ۲ سالش تمام نشده و قادر به حرکت نیست توسط همبازی هایش ترد شده است.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com
 
مادر این کودک که چندین بار سعی به ترک دادن او کرده همواره با شکست روبه روشده زیرا این کودک وقتی سیگار در اختیار ندارد سرش را به دیوار می کوبد و چنیدین بار هم روانه ی بیمارستان شده است.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com

این کودک که به نوع خاصی از سیگار معتاد هست روزانه ۵٫۵۰ $ دلار صرف هزینه های سیگار می کند.
متاسفانه پدر و مادر این کودک هنوز راهی برای ترک دادن او پیدا نکرده اند.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->